Художня самодіяльність

Позаурочна виховна робота в Харківському професійному будівельному ліцеї направлена на задоволення інтересів і запитів учнівської молоді, розвитку її творчого потенціалу, нахилів і здібностей у різних сферах діяльності та спілкування. Впроваджується використання таких виховних методів, які б сприяли створенню цілісної виховної системи, що забезпечить духовне становлення особистості, всебічний розвиток молодої людини, забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації та інтелектуальному, духовному розвитку, підготовки учнів до активної професійної та громадської діяльності.

Основні завдання позаурочної виховної роботи:

  • формування суспільно-громадського досвіду;
  • розвиток, стимулювання та реалізація її духовного і творчого потенціалу;
  • створення системи пошуку, розвитку і підтримки юних талантів;
  • залучення до особистісно значущих соціокультурних цінностей, потреба у яких не забезпечується системою базової освіти;
  • задоволення потреб особистості у професійному самовизначенні;
  • організація дозвілля;
  • міцнення здоров’я, підтримка високої працездатності, здорового способу життя засобами фізичної культури та спорту.

Особливість позаурочної роботи полягає в добровільній участі в ній, суспільній спрямованості, ініціативності та самодіяльності учнів.

Для того, щоб у учнів була можливість розвивати свої здібності різнобічно, вимогою до організації гурткової роботи є різноплановість. З особливим задоволенням учні займаються спортивними та сучасними естрадними танцями, естрадним співом, театральним мистецтвом.

Мета художньої самодіяльності в Харківському професійному будівельному ліцеї це:

  • сприяння розвитку творчих здібностей учнів;
  • залучення їх до змістовного дозвілля;
  • визначення кращих колективів та окремих виконавців;
  • підтримка талановитої молоді та сприяння її участі в обласних і Всеукраїнських конкурсах та фестивалях;
  • формування естетичного смаку, розширення загального світогляду;
  • пошук нових форм і методів роботи з молоддю;
  • сприяння створенню нових творчих груп та об’єднань;
  • профілактика тютюнопаління, алкогольної та наркотичної залежності.
  • профілактика правопорушень.

В роботі художньої самодіяльності розповсюджений такий жанр як  вокальний спів, хореографія та театральне мистецтво. Репертуар колективу постійно оновлюється українськими піснями та поєднується з хореографією. При підготовці концертних програм активну участь приймає педагогічний колектив та органи учнівського самоврядування.

На протязі навчального року свої творчі досягнення учні мали змогу продемонструвати під час проведення загальноліцейних заходів та обласному огляді-конкурсу, серед кращих творчих колективів Харкова.

З метою поширення кращого досвіду роботи щодо виховання духовності, патріотизму, гуманізму, відкритості й толерантності у молоді були проведені заходи:

Загальноліцейний захід присвячений Дню здоровя, яке пройшло під гаслом «Ми – за здоровий спосіб життя»

Свято присвячене Дню вчителя «Вчителю, твоя праця – це скарб!»


Загальноліцейний захід до Новорічного свята, театральна постановка казки «Про одруження принца!»

Свято присвячене 8 березня «Ну – мо, дівчата!»

Обласний огляд – конкурс художньої самодіяльності приурочений Визволенню Харківщини від німецько – фашиських загарбників «Девчонки поры огневой»

Урочиста лінійка присвячена врученю дипломів випускникам 2013 року «Свято останього звоника»